Kan du godt lide, at handle og kommunikere med andre danskere, og være sikker på, at du ikke ender med at skulle kommunikere på engelsk? Så er vi den rette samarbejdspartner, når det kommer til webhoteller. Hos os får du et webhotel med dansk support, og du kan derfor altid være sikker på, at vi svarer og kommunikerer på dansk med mindre du specifikt ønsker en dialog på engelsk. Vores support foregår over mail, men skulle du have spørgsmål til vores produkt inden en bestilling kan du også fange os på chatten i de perioder, hvor vi er aktive. Vi forsøger som udgangspunkt at være til rådighed her fra 9 til 15 i alle hverdage.
Der er klare fordele ved at have et webhotel med dansk support. Da problemstillingerne i visse tilfælde kan være komplekse og kræve branchespecifikke ord, så er der mindre risiko for misforståelser i kommunikationen. Det er på nuværende tidspunkt de to århusianske ejere, der besvarer alle henvendelser på både chatten og supporten. Du er derfor sikker på, at du kommer i kontakt med en medarbejder, der faktisk kan tage hånd om dit problem. Hos nogle andre udbydere risikerer du, at skulle igennem flere lag af supportere for at komme til en medarbejder, der har de fornødne rettigheder for at løse dit problem. Det er derfor en god idé at undersøge kommunikationsvejen i udbydernes supportafdeling. Hvis du ikke kan finde noget skrevet om dette, så kan det tænkes, at vejen til god support er kompleks. Det skal dog siges, at der er flere af vores konkollegaer, der yder en rigtig god support.
Vores supportafdeling bestræber sig altid på at svare inden for et par timer i hverdagene mellem 7-16, mens der kan være lidt længere ventetid om aftenen og i weekender. Vi forsøger dog også at være fleksible og yde support på de mere skæve tidspunkter.
Et webhotel med dansk support kan derfor inkludere flere overvejelser. Hos os omfatter det danske ejere, der selv supporterer kunderne.
Klik her hvis du vil have et webhotel med dansk support hos os.